torsdag 26 maj 2011

Favourite Things



Idag blev det en sväng till Marina Mall för att handla och för att leka lite på Favourite things. Där kan man leka i olika rum, finn bla ett sandrum och ett pyssel-rum. Detta stället är helt perfekt att gå o leka i MEN, det är sjukt dyrt tycker jag, 85dhs för första timmen, dvs ca 170sek. Men men nu när det är så fruktansvärt varmt ute så får man väl lyxa till det lite för de små eller?? Jag tror i varje fall att det var många som tyckte desamma för det var väldigt många barn o föräldrar där idag. Lillan diggade nog dockhusen mest idag. Fick några bilder men att ta bilder på lilla fröken är inte alltid lätt, dessutom är jag ganska dålig på att fota men i och med bloggen så tror jag att jag kommer bli bättre på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar