fredag 9 september 2011

Fredagen

Idag har jag tvättat, städat lite packat upp lite och storhandlat mat på Geant. Sen tog vi en tur till Ikea där det inhandlades lite svenska nödvändigheter som lingonsylt och kaviar. En stekpanna blev det bland annat också, S har lagt stekpannan i diskmaskinen flera gånger vilket den inte tål så bra så nu var vi tvungna att köpa en ny helt enkelt! Elle fick leka på två lekland idag, nyrenoverade fun city på batutta där de gjort det fräscht och hade dessutom prinsessklänningar att klä ut sig i, helt i hennes smak!! Sen provade hon leklandet i festival city medans jag brottades på ikea. Perfekt, S och Elle slapp gå på ikea o jag kunde gå där i lugn o ro. Snart är det läggdags ska bara kolla klart på svenska idol. Jag älskar att kolla på alla nystarter av svenska tv-program som idol, bonde söker fru, fångarna på fortet och halv 8 hos mig, myys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar