torsdag 3 november 2011

Mani-Pedi



Idag var jag på ett nytt ställe och fixade fötter o händer samt ögonbryn. Det var ett tag sen så det kändes skönt att unna sig. Salongen jag var på heter Nina Salon och ligger i JBR Rimal 4 väldigt nära dagis dessutom så jag tyckte det var perfekt. Vad tyckte jag då? Först det positiva: stolarna var väldigt bekväma och det var lugnt och skönt i rummet samt inte för kallt som det kan vara.

Tjejen var noggrann och trevlig. Även tjejen som gjorde ögonbrynen var duktig, det gjorde knappt ont. Priset var väldigt bra, 100dhs för både manikyr och pedikyr. Det mindre positiva var det lilla utbudet av nagellacksfärger samt att de var lite oorganiserade i receptionen men det kan nog bli bättre.
Salong Nina får 3 av 5 av mig, klart godkänt so far.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar